Under förmiddagen körde jag veckans troligtvis sista träningspass. Idag var det axlar som gällde! Fick rätt bra pump och bra kontakt. Jag känner att jag ökar en del i vissa övningar, men i basövningar som militärpress står jag still. Antar att det finns någon mental spärr där som påverkar, så jag får väl jobba på det!

Kom förresten på att det kanske är dags att sätta upp nya mål? Lite träningsmål att uppnå år 2012! När motivationen inte är på topp brukar jag sätta upp små delmål för att bli motiverad, men nu under hösten har inte haft några speciella mål eftersom träningsglädjen har varit hur hög som helst hela tiden! Men det kanske ändå är bra att sätta upp lite mål så att man har något att sträva efter. Men träningen ska aldrig kännas som ett krav, så det får inte vara för höga mål. Träningen ska vara rolig, inte bidra till prestationsångest!


Kommentera

Publiceras ej