Jag har sovit så otroligt bra inatt! Och imorse när jag vaknade möttes jag av en strålande sol. Den här dagen kan ju inte bli annat än bra! Jag har startat den nya veckan med en härlig morgonpromenad och har fått världens vårkänslor. Lite skumt eftersom det är några månader kvar innan det är vår, haha. Men solen lyser, himlen är blå och det är några plusgrader ute. Känns ungefär som att det är påsk!

Idag kommer det att bli mycket träning! Jag ska träna axlar och mage själv och under eftermiddagen blir det två pass med Jennie och Pauline och sedan spinning med Emma. Gissa vem som kommer vara trött ikväll? ;) Under dagen ska jag även umgås med Ann! Very nice! :)


1 kommentarer

Christer

31 Oct 2011 15:29

Lika bra att köra stenhård träning när man sovit got. Då sover man ändå bättre nästa natt :)

Kommentera

Publiceras ej