Förmiddagen spenderade jag och gubben på stan. Jag sökte efter muffinsformar i silikon som man kan använda flera gånger. Jag har ett gäng såna, men skulle behöva några fler nu när jag bakar så mycket. Hittade dock inga och kommer inte ihåg var jag köpte de förra? Nån som vet var de finns?
 
 
Nu ska vi strax iväg till gymmet. Foten är fortfarande inte tillräckligt bra för benböj, men några andra benövningar ska jag försöka få till idag! Sedan lämnar jag karln hemma ikväll och umgås några vänner som varit på vift hela sommaren. Ska bli superkul att träffa alla igen!

5 kommentarer

Lisa Israelsson

31 Aug 2012 16:35

Kollat Lagerhaus?! :-)
Hoppas du får en trevlig kväll och helg! :-)

Svar: Jaa, kikade där! Och på Åhlens och på designbutiker med bakgrejer, men hittade inte ;P Tack detsamma! :)
Emma Nyman

Lisa

31 Aug 2012 16:57

Mäh så knas! Dom ställena brukar ju ha... Hoppas du hittar! Ikea kanske har..?

Svar: Tycker ju det! Jaa, får kika när jag ska dit nästa gång :)
Emma Nyman

Emma

31 Aug 2012 22:35

Åh, såna där har jag också tänkt att köpa. Men jag har varit för snål...
Jag såg dem inne på clas ohlson, så kolla där vettja :)

Svar: Åh, tack! Ska kika där :) Köp såna, det är helt klart värt det! Och dom kan ju användas hur många gånger som helst!
Emma Nyman

Darksess

01 Sep 2012 10:59

Det finns lite överallt. Lagerhaus, Ikea, Ica Maxi, Coop Mansion, Servera? Jag minns inte exakt men tror att det ska finnas på de ställena.

Lina

02 Sep 2012 12:50

Tror dom är från Lagerhaus.. ;) Kom ihåg nu att gå in på min blogg och kommentera!! Puss från lillasyster :)

Kommentera

Publiceras ej