Uppdateringen här är verkligen inte på topp. Senaste veckan har jag fullt upp med julfirande och umgänge med släkt och vänner och nu är vi precis nyinflyttade i en ny lägenhet på Carlshem. Igår bar vi kartonger och möbler hela dagen och hade hjälp av Jenny och Ludde. Praktiskt med två starka karlar och jag och Jenny är ju starka vi också (Träningstjejer ska man inte underskatta!) så allt gick rätt snabbt och smidigt. 
 
Igårkväll började vi packa upp grejer, vilket vi också gjort hela dagen idag. Helt sjukt hur mycket grejer vi har! Och extra mycket känns det ju nu när vi inte har hunnit sätta upp några hyllor. Svårt att placera ut prydnader och sånt då. Någon gång efter nyår kommer dock mina föräldrar ner hit en sväng. Jag och mamma ska städa gamla lägenheten och pappa tar med en slagborr så att vi kan få upp lite hyllor här. Knepigt att göra själv när vi har betongväggar och bara vanliga skruvmejslar. Hur som helst så stormtrivs jag redan här! 
 
Jag är fortfarande lite förkyld, men det är helt klart bättre nu! Det är väl både en för- och nackdel att jag är så pass risig att jag inte kan träna. Jag hade ju siktet inställt på att ta 55 kg i bänk innan nyår, men det blir ju tyvärr inte så. Men att jag inte kan träna gör ju att jag kan ha fullt fokus på att packa upp flyttkartonger och så hoppas jag att jag ska vara back on track på gymmet om ett par dagar. Längtar! Jag har roliga träningsmål för år 2013 som jag ska skriva ner i ett inlägg. Dyker säkert upp på nyårsdagen så ni får kika in här dåom ni är nyfikna. Och imorgon kommer en klassisk utvärdering av 2012! 
Emmanyymaan, Emmas träningsblogg,

4 kommentarer

Anna

30 Dec 2012 21:31

Fantastiskt bra jobbat med flytten! De blir snabbt mer och mer saker allt eftersom åren går :) Vi är precis klara med allt i Linus nya lägenhet och sitter i bilen på väg från Boden, trötta men mycket nöjda! Jag kan visa dig bilderna som jag tog innan vi åkte från lägenheten, när vi kommer ner till dig i övermorgon!!

Crazylicious

30 Dec 2012 23:16

Åh vad bra att det redan känns bra :D Ser fram emot utvärderingen, rolig idé som jag sett att en del har börjat med redan, kanske skall göra en själv också :P

Emma

31 Dec 2012 11:09

Anna: Jaa, det blir ju så! Okej, vad skönt! :) Det kommer att vara en hel del att göra här också, haha. Men nu går det åtminstone att bo här iaf :)

Emmas träningsblogg

31 Dec 2012 11:10

Crazylicious: Jaa, känns helt fantastiskt! Utvärderingar är alltid roliga att göra. Om inte annat för sin egen skull för att se hur mycket som faktiskt hänt på ett år :)

Kommentera

Publiceras ej