Jag har inte tränat sedan i torsdags. Det känns som en och en halv evighet. Från början var jag inte träningssugen eftersom jag var för förkyld för att ens tänka på träning. Nu börjar suget komma tillbaka allt mer och jag är ju så¨pass frisk att jag fungerar i övrigt, men träning vågar jag mig inte på riktigt än.
 
Vet ni vad jag drömde om inatt? Bänkpress och plyometriska armhävningar. Jag hoppas på att kunna träna imorgon. Det känns inte som någon omöjlighet!
 
 
Emmanyymaan, Emmas träningsblogg,

3 kommentarer

Crazylicious

31 Dec 2012 10:39

Man vet att det är dags att gå till gymmet när man drömmer om det ;-) Gott Nytt till dig! Hoppas att ni får en trevlig kväll! :D Firar ni i nya lyan?

Emmas träningsblogg

31 Dec 2012 11:12

Precis! ;) Vi börjar kvällen på olika håll. Jag ska äta middag i nya lägenheten med en vän och han är hos en av sina vänner och sen möts vi upp vi niotiden på fest :) Hur firar ni nyår?

Gott nytt år! :)

Crazylicious

31 Dec 2012 14:09

Vad mys det låter :D Vi skall hem till min bästa vän och äta middag, ta det lugnt och snacka skit och låta hundarna leka :) Ha en underbar kväll! Och tack för snälla kommentarer i övrigt, hihi.

Kommentera

Publiceras ej