Imorgon far vi! Det kommer att bli sååå härligt! Skidor hela dagarna, fest hela kvällarna. Yees, det är verkligen all in som gäller. Vi kommer att vara helt döda efter ett par dagar, hehe!

Nu: sista myskväll med Rasmus innan jag far. Haha, det låter som att jag ska vara borta i en evighet. Det ska jag inte, jag kommer hem igen på söndag. Men ändå. Har lite resfeber. Hade nog aldrig kunnat somna om jag blviit tvungen att sova själv inatt, är lite för excited inför morgondagen, haha.

Aja, tänkte bara uppdatera snabbt så att ni vet att jag lever. Nu blir det dock lite bloggpaus fram tills jag kommer hem igen. Nån uppdatering på facebook kommer nog att dyka upp under resans gång, men datorn och bloggen lämnar jag ett tag. Ha det bra så länge!


2 kommentarer

Linn

04 Feb 2012 18:40

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling, 3 vinnare dras imorgon kväll med hjälp av en slumpgenerator, så alla har lika stor chans! How awesome? ;)



-> http://linnhahne.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

Christoffer Berell

05 Feb 2012 20:13

Åååh vad kul!!! :D Hoppas du hade grymt kul!!

Kommentera

Publiceras ej