Jag har inte fotograferat så mycket under semestern. Några bilder togs i alla fall i Budapest, men i Helsingfors glömde jag totalt bort det!
 
Här har ni några bilder i alla fall:
 
Syskonen i Budapest
 
Mamma njuter av solen
 
Solade lite i min nya rosa bikini
 
Drack massa pepsi light. Och naturligtvis även cola light!
 
Beundrade utsikten över Donau
 
Drack kaffe och delade en cheesecake med mamma på Starbucks
 
Fanns många fina byggnader i Budapest
 
Strosade (hoppade) runt på stan med Erika och Linus
 
Vi köpte tre sorters cola och gjorde smaktest - min light är såklart fortfarande favoriten!
 
'
Eftersom vi är träningsnarkomaner blev det såklart en del hemmaträning i lägenheten. Linus lånade mina kryckor och gjorde lite dips.
 
Sista kvällen i Budapest
 
Åkte vidare till Helsingfors där min karl spelar i Helsinki Roosters under sommaren
 
Tittade på träningarna och kände mig lite som en fotbollsfru ;) 
 
Sjätte och sista flygturen för semestern
 
Möttes av ett par fina chaufförer på flygplatsen
 

1 kommentarer

Emma

01 Aug 2012 22:24

Åh, vad härligt det ser ut! =D Nu vill jag också åka iväg på semester. Blev galet sugen på Budapest efter sambons bilder, och blev inte direkt mindre intresserad nu.. =P

Kommentera

Publiceras ej