Känner att jag är lite eftertrött nu efter denna intensiva period. Typ som att man borde sova i ett par dygn eller nåt. Men idag började nästa moment under kursen, så vi har varit på skolan från 10-15. Men nu är det helg som gäller!

Kändes lite extra segt att träna ikväll. Just för att jag är så trött. Kom även på att jag inte druckit en enda kopp kaffe på hela dagen, vilket också kan ha påverkat. Men jag och Pauline körde i alla fall indoor walking i 40 minuter och sedan blev det bröst och triceps. Även om jag var trött så peppade jag mig själv och tänkte att det är ju bara att köra. "Jag slutar inte när jag är trött, jag slutar när jag är klar".

Nu ska jag se Biggest Loser-finalen. Har sett typ två avsnitt av denna säsongen, men finalen är ju ändå kul att se. Roligt hur dessa människor lyckats förändra sina liv så mycket! Jag skulle vilja jobba med att hjälpa människor att få en hälsosammare livsstil. Tänk så bra!

Kommentera

Publiceras ej