Imorgon fyller jag år. Känns som att jag inte behöver bli äldre nu, så jag hade gärna kunnat hoppa över födelsedagen. Men en fördel är att jag äntligen har klickat hem något som jag lääänge velat ha. Jag är så otroligt dålig på att unna mig något, även om det är något som jag har användning för. Men nu tyckte jag att jag minsann kunde unna mig något i födelsedagspresent till mig själv ;)

Det jag har beställt är ett par hörlurar och en mobilväska att ha på armen. Det är någonting som jag verkligen behöver. Jag tycker att det är väldigt jobbigt att vara ute och springa med headset, men kan ju inte vara utan musik. Flera gånger i minuten får jag fixa headsetet eftersom det aldrig sitter på plats. Förhoppningsvis ska ett par hörlurar funka bättre! Och mobilväskan är förstås också till för löpningen. Nu när det är varmare har jag inte alltid jacka på mig, och därmed inga fickor. För att slippa hålla telefonen i handen när jag springer har jag länge längtat efter en mobilväska att ha på armen. Kommer nog få en snygg solbränna av den i sommar ;) Förutom till löpningen så är den ju även bra när jag vill lyssna på egen musik på gymmet!





1 kommentarer

SemonieOfSweden - Haninges Stolthet!

31 May 2012 18:18

Vad har du för planer inför helgen? :)

Kommentera

Publiceras ej