Träningsvärken i benen känns mer och mer. Tränade ju ben i tisdags, och just i benen tycker jag att det känns mest två dagar efteråt. Nu känns det mest i baksida lår och rumpa. Körde lite bakåtkickar i cable under passet, vilket jag inte gjort på länge. Har ju kört liknande övningar, men ibland kan små skillnader i övningarna ge massa träningsvärk ;)

Har även träningsvärk i magen. Jag tränade mage igår och redan under gårdagen började träningsvärken dyka upp. Say whaat?! Väldigt ovanligt, men jag är nöjd. Träningsvärk i magen är den allra bästa träningsvärken enligt mig!



Idag har jag vilodag. Har kört på hårt i några dagar så kroppen känns lite sliten. Dessutom har jag mycket annat att göra idag, så jag tränar hellre sen i helgen när jag har mer tid, en pigg kropp och verkligen kan ta ut mig ordentligt!

Kommentera

Publiceras ej