Imorse tog jag först en skön sovmorgon. Det behövdes verkligen efter alla tidiga morgnar den här veckan. Men strax efter nio var jag i alla fall på gymmet. Där tränade jag axlar och biceps. En kombination jag inte brukar köra annars, men av någon anledning blev jag sugen på det. Det gick helt okej, men som vanligt får jag inte till samma tryck och pump när jag tränar utan frukost i magen. 
 
 
 
Frågan är om jag nånsin kommer se normal ut på bild? 
 
Bodyfitness, Emmanyymaan, Emmas träningsblogg, Styrketräning,

2 kommentarer

Amanda

30 Nov 2012 19:05

Kan inte tänka mig att träna utan frukost. Haha. Magen skriiiker efter mat när jag vaknar :D

Emmas träningsblogg

30 Nov 2012 23:36

Haha, så kände jag förut! I perioder måste jag ha frukost direkt jag vaknar, men det är en vanesak! Nu när jag vant mig vid morgonpromenaderna igen är det inga problem att vänta ett tag med frukosten, men när jag var skadad och inte kunde promenera vande jag mig vid att äta frukost direkt jag vaknade och var alltid superhungrig på morgonen!

Kommentera

Publiceras ej