Igårkväll var jag inte alls motiverad till att träna. Efter en lång dags pluggande ville jag helst bara krypa ihop i Rasmus famn och somna tidigt. Men istället for vi till gymmet tillsammans! Han tränade ben och jag tränade biceps och triceps. Efter ett tag kom jag igång och då gick det ju hur bra som helst! 
 
Gårdagens pass:
* Pushdowns
* French press
* Skivstångscurls
* Sittande hantelcurls
* Hammercurls
* Scottcurls
* Tricepsmaskin
* Kickbacks
 
Mina armar var helt slutkörda efteråt! Det var längesen jag körde ett helt pass för endast armarna. Det blir oftast bara nån övning på slutet av annan. Typ bröst och rygg. Men nu kände jag att lite mer fokus på dem behövdes! Jag har kommit fram till ett nytt veckoschema som jag testar i veckan. Känns det bra fortsätter jag med det. 
 
Så här är det nya upplägget:
Måndag: Bröst, axlar
Tisdag: Biceps, triceps
Onsdag: Spinning (aktiv vila)
Torsdag: Ben
Fredag: Bröst, axlar
Lördag: Vila
Söndag: Rygg, biceps
 
Emmanyymaan, Emmas träningsblogg,

Kommentera

Publiceras ej