Jag brukar för det mesta vara rätt glad. Har en rätt stark livsgläjde och har sällan långt till skratt. Senaste dagarna har den dock försvunnit mer och mer. Vart tog den vägen? Det är ju inte något speciellt som hänt, utan jag är bara lite allmänt nere. Vinterdepression på väg? Ska försöka ladda med med D-vitaminer, C-vitaminer och antioxidanter. Förhoppningsvis ska det väl hjälpa litegrann. För så här orkar jag ju inte ha det! 
 
Lite piggare och gladare blev jag dock efter dagens träning. Fanns inget spinningpass som funkade helt optimalt med mina tider, så jag satte mig helt enkelt på en motionscykel och trampade på all by myself. Skönt att få svettas! Samtidigt som jag är helt död efteråt känns det inte riktigt som att jag tränat "på riktigt" när jag inte tränat styrketräning. Jag är helt enkelt en styrketräningsbrud inside out! 
 
För att orka med lite kvällsplugg! 
 
Celsius, Emmanyymaan, Emmas träningsblogg,

5 kommentarer

Amanda

01 Nov 2012 04:43

Kanske är lite "mörkerdepression"? Hoppas det blir bättre iallafall :)

Sv: Jadu, en tenta i vetenskapliga metoder! Det låter väl fruktansvärt spännande? ;) Haha. Ja, middag var nog minst sagt på tiden vid den tiden på dagen ;)
Vad är det för tenta du ska ha? :)

Emmas träningsblogg

01 Nov 2012 22:25

Jaa, detta mörker håller på att göra mig fullkomligt galen! Mörker och regn.. Vill ha sol!

Anonym

02 Nov 2012 11:18

usch.. jobbigt de där.. känner igen mig.. Så jobbigt när man vanligtvis är en glad person att känna att man inte har energin till de.. Blä.. den kommer nog tbx dock =D

Emma

02 Nov 2012 23:46

Jag känner igen det där. Jag blir alltid mer nere i stressiga tider, speciellt när det börjar bli såhär mörkt o kallt. Hoppas att det släpper snart. Kanske är det tentastressen som spökar. Träna på, plugga på och glöm inte att ha lite kul emellanåt också :)

Skickar en stor kram!


Sv. Nej, det är väl så. Det kan inte gå bra jämt. Och det uppskattar vi när det sen går bra :)

Ja, har jag vägarna förbi Ume så hör jag av mig. Blir det ingen crossfit så får vi väl köra nåt annat. Eller bara ta en promenad eller fika eller nåt :)

Haha, ja, jag inser ju att min nästa telefon kommer bli en smartphone också. Snart måste man ha en för att klara sig. Appar till allt.. Jag känner mig ju diskriminerad med min gamla telefon :P

Emmas träningsblogg

03 Nov 2012 20:45

Tentastress, mörker och allt möjligt.. Men det känns redan bättre! Redan onsdagkväll blev det bättre när gubben kom hem och hade hyrt en komedi för att muntra upp mig. Film och massa kärlek kan göra underverk! ;)

Kommentera

Publiceras ej