Under förmiddagen var jag och Pauline på indoor walking. Jag har inte varit på ett sådant pass sedan i våras. Riktigt skönt! 
 
Jag är ju utbildad indoor walking-instruktör. Jag gick en utbildning i våras och belv erbjuden jobb på IKSU, men blev tvungen att tack nej eftersom jag redan hade jobb i Piteå under sommaren. Sen skadade jag foten och kunde inte köra indoor. Men nu funkar det! Det gick över förväntan. Tror minsann att jag ska prata med Elvira och säga att jag vill börja instruera nu! :) 
 
 
 
 
 
Emmanyymaan, Emmas träningsblogg, Indoor walking,

2 kommentarer

Veronica

30 Sep 2012 12:51

Vad kul att jobba som det! =)

Svar: Jaa, superkul att instruera! Hoppas att det finns jobb så att jag kan börja :)
Emma Nyman

Anonym

30 Sep 2012 16:13

Kul! :) Vad tycker du om den nya iPhone 5? Dela gärna med dig av dina åsikter i min blogg! :)

Svar: Eftersom du inte länkat till din blogg kan jag inte skriva där. Men jag har hur som helst inte iphone, så jag har ingen åsikt i frågan!
Emma Nyman

Kommentera

Publiceras ej