Eftersom det inte blev några bicepsövningar under gårdagens ryggpass fick jag klämma in lite bicepsträning idag istället. Jag har kört ett av de bästa passen på länge! Underbart att ha sådant grymt flyt nu. Det går ju liksom i vågor. Oftast går allt bra, men sedan kommer nån period då ingenting går bra. Hur som helst så kände jag mig stark idag! Vet inte om jag fick till något PB eftersom jag inte har stenkoll på de övningar jag kört idag. Förutom militärpressen då, men jag försökte inte maxa idag. 
 
Dagens pass: 
Militärpress
Sidolyft
Framåtlyft
Arnoldpress
French press
Skivstångscurls
Sittande hantelcurls
Pushdowns
Kabelcurls
Plankan
 
Awesome pass? Jajjamän! Ganska många övningar, men bara 4 set på varje. Förutom sittande hantelcurls där jag körde tre dropset istället. Avslutade det hela med några minuters planka. Orkade inte länge idag eftersom axlarna var trötta och armarna skakade, men fick i alla fall ihop 6 minuter sammanlagt. 
 
 
 
 
Aerosmith, Emmanyymaan, Emmas träningsblogg, IKSU,

4 kommentarer

Kaffehörnan

28 Feb 2013 18:24

Vad flitig du är

Emmy

28 Feb 2013 18:55

Men ooh, snygga armar där ;)

SV; Efter att nu ha provat att ha bil i 3 dagar måste jag säga att jag inte kommer att sakna det alls. Enda skillnaden det gjorde för mig var att jag kunde sitta kvar vid frukostbordet 10 minuter extra. Det kan jag faktiskt leva utan :P Samtidigt ska jag tillstå att det var GRYMT skönt att ha den där vid storhandlingen meen jag har storhandlat per buss förut och ska nog klara det bra i fortsättning med :)

Mhm, det ska bli väldigt spännande att se hur jag klarar det när jag går tillbaka till balans, lite mer frihet i kosten och kanske lite bulk också. 100% sockerfritt blir det dock inte kom jag på, köpte ju faktiskt på mig en bytta messmör men vafan, som jag längtat efter den geggan får det fasen vara värt ;)

Härligt att du hittade tillbaka till fluffet, se nu bara till att hålla i så du utvecklar ett lika starkt beroende som mig ;)

Emmas träningsblogg

28 Feb 2013 20:34

Kaffehörnan: Tack! :)

Emmas träningsblogg

28 Feb 2013 20:38

Emmy: Tackar! ;) Jaa, enda gången jag saknar att ha bil är vid storhandling! Men nu bor vi ju mycket närmare också. Tidigare bodde jag en och en halv mil från skolan ju ;) nu tar det bara 25 minuter att gå :)

Balansen efter diet brukar ju vara det svåraste, men du kommer säkert att fixa det bra! :) Lite messmör måste du ju få unna dig! Det går ju att köra på att skippa godis, fika och annat sötslisk, men att inte alltid vara petnoga med sockret som finns i andra produkter :)

Haha, fluff är ju världens bästa kvällsmål! Vilket protein brukar du fluffa med? :)

Kommentera

Publiceras ej