Redan när jag började med periodisk fasta för två veckor sedan bestämde jag att jag skulle ha en fridag idag. Eller egentligen bestämde jag mig för att ha det fredag och lördag. Anledningen? Jag visste att jag knappt skulle kunna sova något på tågresan och 16 timmars fasta när man är vaken är inget jag vill vara med om. Jobbigt och absolut inte värt det! 
 
Dock var jag inte hungrig igår eller inatt. Kroppen har liksom vant sig vid att jag inte äter något på kvällen. Däremot kom hungern imorse och därför fick det för första gången på en halv evighet bli frukost för min del! Jag tänker inte heller ha någon tidsbegränsning för hur sent jag får äta ikväll. Vi har köpt jordgubbar att ha som lördagsgodis, så här ska det ätas och njutas! Imorgon är jag tillbaka i PF-andet igen! 
 
Fick frukost på sängen av min älskling idag! 
 
Emma Nyman, Emmanyymaan, Emmas träningsblogg, Periodisk fasta,

2 kommentarer

Malin

28 Jul 2013 21:50

jag skulle aldrig orka med periodisk fasta.. älskar min frukost!! ;)

Emmas träningsblogg

30 Jul 2013 11:45

Malin: Haha, jag var precis likadan, men nu äter jag min frukost till lunch istället så jag får i alla fall frukostmat! :)

Kommentera

Publiceras ej