Idag fick det bli ett kvällspass på gymmet. Jag tränade rygg med fokus på bredd och sedan blev det även ett par övningar för baksida axlar. Ibland tycker jag att det kan vara lite knepigt att få till den där helgrymma kontakten med latsen, men idag gick det alldeles utmärkt! Bästa ryggpasset på länge! 
 
Dagens pass: 
Marklyft
Breda latsdrag
Smala latsdrag
Latsdrag i CC
Framåtlutade sidolyft
Latsmaskin
Omvänd pecdec
 
När jag tränat klart gick jag hem och fixade en otroligt god efterträningsmåltid. Proteingröt toppad med blåbär, kalorifri chokladsås, cashewnötter, berberies och kokosflakes. Proteiner, kolhydrater och braiga fetter. Perfekt efter träningen! 
 
 
Ekologiskt, Emma Nyman, Emmanyymaan,

4 kommentarer

Mari

01 Aug 2013 08:48

=) Bra pass. Riktigt bra !!

Emmas träningsblogg

01 Aug 2013 12:55

Mari: Ojaa! Älskar när träningen går så här bra! :D

Jossan

01 Aug 2013 21:19

förresten, vad tycker du om såsen och köpte du bara den?

Emmas träningsblogg

04 Aug 2013 17:33

Jossan: Jag älskar chokladsåsen! :D Köpte inget annat från Walden Farms för det blev tillräckligt mycket nytt ändå.. Två nya protein, amino och en hög proteinbars, haha :)

Kommentera

Publiceras ej