Ibland är livet bara sååå härligt. Har haft en supertrevlig kväll i Kanis med familjen. Där åkte jag först längdskidor med pappa och lillebror. Brorsan är elitskidskytt och jag åkte lika snabbt som honom. Eller inte. Han hjälpte och peppade i alla fall. Jag tyckte betydligt bättre om uppförsbackar än nedförsbackar. Hur läskigt som helst när det går så där fort! Jag åkte bara 2,5 km eftersom jag inte ville riskera mer benhinneproblem. Det gick bra. PB i tid också. Har säkert halverat min tid sen senast (för typ 5 år sedan)
 
Sedan bytte jag till slalomskidor. Det blev ett par åk i backen med mamma och minstasyster. Brorsan hängde också med på sista åket. På längdskidor. Har jag sagt att han är galen? Hur som helst så är det otroligt härligt att ha en sån aktiv familj. Älskar att vistas utomhus! 
Emmanyymaan, Emmas träningsblogg,

Kommentera

Publiceras ej