Idag har jag tränat helt själv. Jag älskar att träna med andra, men ibland behöver jag lite Emmatid också, vilket det inte blir alltför mycket av nu när jag är uppe hos föräldrarna. Ett gympass var allt jag behövde för att få energi till att vara social resten av dagen. Och ett bra benpass blev det! Riktigt bra! 
 
Jag brukar alltid försöka få till ett benpass när jag är i Älvsbyn. Varför? Jag älskar benpressen där. Gammal och lite mer hardcore än de som finns på IKSU. Och dessutom riktigt skön. Något som jag dock saknar är powerrack. Utan en sådan kör jag helt enkelt inte fria böj, men det blev ju många andra bra övningar idag. 
 
Dagens pass: 
Benpress
Utfall
Lårcurl
Jägarvila
Plankan
Benspark
Ländryggsmaskin
 
Jag arbetade med både triset och superset. Lårcurl, jägarvila och plankan kördes i triset och därefter supersetade jag bensparken och ländryggsmaskinen. Jobbigt men underbart! 
 
Nyduschad och redo för dagen! 
Actic, Emmanyymaan, Emmas träningsblogg, IKSU, Älvsbyn,

3 kommentarer

Mari

31 Mar 2013 12:10

Sv. Ha ha okej. Perfekt att ha nära på sommaren iaf :).

Skönt det låter. Underbart med sådan tid :). Jag har det bra, har haft några bra dagar med familjen och nu är jag framme i Riksgränsen om cirka 2 timmar. Efter redan 13 avverkade timmar här :). Kram kram

Crazylicious

31 Mar 2013 18:07

Åhh, lovely! :D

Emmas träningsblogg

01 Apr 2013 10:34

Mari: Okej, vad härligt! Hoppas att du får det riktigt kul i Riksgränsen! :)

Kommentera

Publiceras ej