Den här träningsveckan har varit ovanligt lugn, men ibland är det precis det som behövs! Eftersom större delen av veckan spenderades hos mina föräldrar där jag inte hade tillgång till cykel, inlines, m.m. blev konditionsträningen lite lidande. Men styrkepass och powerwalks har jag fått till i alla fall! 
 
Måndag: 
Gym: Triceps
 
Tisdag: 
Morgonpromenad 45 min
Gym: Rygg & biceps
 
Onsdag: 
Kondition: Löpning 4,64 km
Gym: Axlar
Kvällspromenad 30 min
 
Torsdag: 
Morgonpromenad 35 min
Gym: Ben
 
Fredag: 
Morgonpromenad 30 min
Gym: Bröst & triceps
 
Lördag:
Vilodag
 
Söndag: 
Morgonkardio: Cykling 17,78 km
Gym: Rygg & biceps
Kvällspromenad 35 min 
 
Ordningsföljden på styrkepassen har blivit annorlunda motför andra veckor. Jag har helt enkelt anpassat mer efter de jag tränat med. Bra med variation! Har fått till några riktigt bra pass med PBn och några pass har liksom bara blivit lite på "måfå", men ändå inte dåliga. Summa summarum har det varit en helt okej träningsvecka! 
 
Emma Nyman, Emmanyymaan, Emmas träningsblogg, IKSU,

4 kommentarer

Emma

27 May 2013 07:07

Härlig träningsvecka! Nyttigt att "röra om i grytan" lite ibland ocksså o köra lite annorlunda upplägg :) Hoppas du får en fin måndag! Kramar

Mari

27 May 2013 09:28

=) grymt. Härligt tjejen !!!

Emmas träningsblogg

27 May 2013 10:11

Emma: Jaa, eller hur?! Blir lätt så att man kör på samma gamla vanliga, så jag tycker om att anpassa mig efter hur andra kör ibland bara för att få variation :) Tack detsamma! kram :)

Emmas träningsblogg

27 May 2013 10:11

Mari: Tack :)

Kommentera

Publiceras ej