När Rasmus drog iväg till jobbet gick jag till min lekplats för att leka av mig lite. Jag kommer inte ihåg vem det var som skrev det, men någon träningsbloggerska hade förklarat för sina barn att gymmet är som en lekplats för vuxna och jag kan inte annat än hålla med. 
 
 
Idag blev det dessutom lite extra mycket lek! Jag hade ingen speciell plan över hur jag skulle lägga upp passet. Det enda jag visste var att det var rygg och baksida axlar som skulle tränas. Och att fokus skulle ligga på roddövningar. Jag lekte med olika vikter och övningar och det blev ett riktigt roligt pass som dessutom tog väldigt bra på ryggmusklerna. 
 
 

2 kommentarer

Jossan

24 Aug 2013 20:00

Åhh vad träningssugen jag blev av ditt inlägg! Fy för att vara sjuk :P
SV: Okej! :) Men då tycker jag att dina ätardagar låter bra :) Du äter ju inte ihjäl dig bara för att du får som vissa kan tendera att göra :P

Emmas träningsblogg

25 Aug 2013 10:27

Jossan: Förlåt, det var inte meningen att göra dig träningssugen! Hoppas att du kan träna snart igen :)

Alltså det händer ju att jag har rejäla ätardagar då jag blir riktigt illamående för att jag ätit så mycket , men oftast inte. Det känns så onödigt, så för det mesta har jag ätardagarna under kontroll ;)

Kommentera

Publiceras ej