Godmorgon vänner! Här sitter jag med min morgongröt som dagen till ära är pimpad med proteinrik jordgubbssås. Jag gjorde jordgubbssås häromdagen genom att mixa jordgubbar slätt och imorse blandade jag ut mitt vaniljprotein i jordgubbssåsen istället för i gröten. Gott! Ungefär 3-4 msk jordgubbssås och en skopa Gourmet-Pro. 
 
 
 
På gröten och jordgubbssåsen strödde jag över mina hemmagjorda granola och en halv banan. Två flatbröd till det (även om det bara är etto ch ett halvt kvar på bilden, haha). 
 

6 kommentarer

Jossan

19 Sep 2013 06:51

Vad gott! :)
Hoppas du får en fin dag! :)

mari

19 Sep 2013 13:25

:) Mums. Ser ruskigt gott ut !

Emma

19 Sep 2013 15:13

Är inte det minsta hungrig, men blev plötsligt väldigt sugen på gröt.. haha :) Gott!

Hoppas du har en bra dag :)
Kram

Emmas träningsblogg

21 Sep 2013 09:40

Jossan: Verkligen! Tack detsamma sötis!

Emmas träningsblogg

21 Sep 2013 09:40

Mari: Det var det :) Jordgubb och vanilj kan inte bli annat än bra! :D

Emmas träningsblogg

21 Sep 2013 09:41

Emma: Haha, gröt är galet gott!

Tack detsamma! Kram :)

Kommentera

Publiceras ej