2 kommentarer

Emmy

19 Sep 2013 15:09

Men naaaaaaw <3

SV; Det är ett bra tips men passar inte mig optimalt just när jag inte kombinerar bröst och axlar i samma pass. Skall dock ta det med mig för kanske är dags att röra om i 4-splitet snart igen :)

Inte sova och ffa inte BAKA?!?! Det är ju helt ohållbart! Förstår dig helt och hållet om du känner att du behöver mer ledig tid ;)

Carob finns på många webshopar men brukar också finnas i vanliga hälsokostbutiker på stan :) Leta!

Äh! Du måste inte om du inte vill. Ingen mening med att tvinga sig själv att göra något ju :)

Jag tror att det är en åkomma som drabbar samtliga studenter ;)

Emmas träningsblogg

21 Sep 2013 09:50

Emmy: Aaa, sant! Kör du bröst och triceps tillsammans kan det ju vara onödigt att blanda in övningar som tar mest på axlarna ;) Jag tränar bröst och axlar tillsammans, men nu börjar jag faktiskt bli sugen på att ändra lite.. Jag kanske ska återgå till bröst och triceps? Men samtidigt är det skönt att träna biceps och triceps tillsammans. Jag hinner inte med mina biceps på ryggpassen, haha :P

Precis! För ett par dagar sedan tog jag mig faktiskt tid till att baka. Moccarutor på svarta bönor. Galet gott faktiskt! Första gången jag testade att baka med svarta bönor, jag har bara bakat med vita bönor tidigare. Har du några bra recept med svarta bönor? :)

Åh, då måste jag köpa hem det! Har slut av favoritproteinet och PWO också, så jag måste ta en rejäl shoppingrunda den 25e ;)



Kommentera

Publiceras ej