Jag har precis kommit hem från jobbet. Eller precis och precis. Jag har hunnit natta gubben också innan jag satte mig här. Att jobba gick betydligt bättre än i söndags. Då var jag egentligen alldeles för förkyld och hade ingen ork. Nu börjar förkylningen släppa och jag kan både jobba och plugga utan problem.
 
Det som är jobbigt nu är att cykla till och från jobbet. Det är ungefär 10 gånger värre än vanligt, vilket innebär att jag måste ta åtminstone en till vilodag från träningen. TRÅKIGT. Det känns som att det var en evighet sedan jag tränade. Fyra dagar. Kan inte minnas senast jag vilade från träningen så länge. 
 
 
Kvällsfika - ett måste för att jag ska kunna sova gott. Idag är det lättfil med lite kasein i, ett halvt äpple, granola, jordgubbssås och kokos. Så fort det är uppätet kryper jag ner i sängen. Trött tjej! 

Kommentera

Publiceras ej