Det är en trött tjej som sitter bakom dataskärmen. Jag började dagen med ett gympass tillsammans med Linde. Ryggpass! Det brände riktigt bra i ryggen kan jag lova. Det blev många latsövningar och färre roddövningar. Jag tränade helt enkelt det jag tycker är roligast just nu. Hoppas på träningsvärk imorgon! 
 
Direkt efter träningen hade jag föreläsning och direkt efter föreläsningen cyklade jag vidare till jobbet. Nio timmars arbetsdag idag! Gött med cash. Men idag hade jag gärna jobbat färre timmar. Jag känner mig nämligen inte helt på topp. Under dagen har jag fått mer och mer ont i halsen och jag anar att en förkylning är på G. Jag gissade nästan att jag skulle drabbas av det med tanke på alla dagar jag cyklat hem i regn den här veckan. Suck. Imorgon blir det vila från jobb, träning och plugg och så hoppas jag att det inte blir värre. 
 
 
Nu ska jag och gubben äta kvällsfika. Sedan sova. Eller somna mitt i maten kanske? Det känns nästan som det just nu, haha. 
 

3 kommentarer

Crazylicious

21 Sep 2013 08:32

Åhh, söta du, krya på dig och hoppas att det inte bryter ut!

Emmas träningsblogg

21 Sep 2013 09:38

Crazy: Tack vännen! Jag ska försöka vila riktigt mycket idag :)

Mari

21 Sep 2013 13:18

Krya på dig och ta hand om dig. Citronshots är att rekommendera, superbra.

Kommentera

Publiceras ej