Jobbig dag idag. Inte för att jag gjort mycket, utan tvärtom. Jag känner att jag borde gjort mycket, men har verkligen inte orkat. Har uppgifter att lämna in imorgon, på tisdag och på onsdag och hittills är jag bara klar med morgondagens. Och den blev inte ens bra. Suck. Men jag har helt enkelt varit för trött för att vara effektiv idag. Kommer att bli en tuff start på nästa vecka! 
 
 
Nu har jag precis slutat pluggandet för idag och håller på att göra äppelmos. Det är så praktiskt att det växer äppelträd lite här och där! Det har jag inte direkt varit bortskämd med uppe i Norrbotten, haha. Vi har ett äppelträd ungefär 20 meter från lägenheten där vi plockar äpplen att göra äppelmos av. 
 
 

1 kommentarer

Emma

25 Sep 2013 21:40

Tråkigt när det blir sådär, men när orken inte finns så får man försöka göra det bästa av situationen. Hur mår du nu? Börjar förkylningen ge med sig?

Gott med hemkokt äppelmos :D

Kramkram

Kommentera

Publiceras ej