Tredje sjukdagen = tredje dagen utan träning. Och jag vet att jag måste vila imorgon också eftersom jag är långt ifrån frisk, även om det faktiskt börjar kännas liiite bättre nu. Siktar på en lugn morgonpromenad imorgonbitti, men gym blir det tidigast på onsdag. Suck. Men det är väl åtminstone ett tecken på tillfriskning att jag är träningssugen igen? I helgen fanns det inte ens på världskartan och cykelturen till jobbet igår var så galet ansträngande trots att det bara är 7 km dit. 
 
Bilderna ovan är från fredagens ryggpass med Linde. Jag ska bli bättre på att ta bilder under träningspassen! Det är ju lite lättare nu när jag har en telefon med bra kamera. Ska bara bli frisk först! 
 
 
 
 
 

4 kommentarer

Mari

24 Sep 2013 07:36

Förstår att du saknar det underbara. Det är först när man är krasslig som man förstår hur mkt träningen tillför egentligen. Krya på dig nu, och drick massa citronvatten och mys under en filt =)

Emmas träningsblogg

24 Sep 2013 08:34

Mari: Jaa, precis så är det! Man vet inte vad man har förrän man förlorar det, eller hur? ;) Men snart är jag förhoppningvis frisk igen!

mari

24 Sep 2013 15:55

Sv.. Mm, så är det !! Rakt igenom =)

Crazylicious

25 Sep 2013 08:27

Fortsätt krya på dig, vännen! <3

Kommentera

Publiceras ej