Godmorgon! Jag har sovit riktigt länge. Vi gick och la oss vid halv tio igår och jag vaknade strax innan sju. Någon som fortfarande är förkyld och behöver extra sömn kanske? Det blir en till vilodag från träningen. Tråkigt, men det är superviktigt att lyssna på kroppen. Förhoppningsvis kan jag träna imorgon. Jag har ingenting emot att ha ett par vilodagar, men nu när det nästan gått en vecka känns det som att både det inre och det yttre förtvinar. 
 
Idag kommer bästa vännerna hit från Piteå och Älvsbyn. Tjejhelg! Men innan jag möter upp dem ska jag hinna med att ha ett seminarium på universitetet och ett personalmöte på jobbet. Fullt upp! 
 
 
Dagens frukost består av lättkvarg, lätt vaniljyoghurt, jordnötssmöt, ganola, en halv banan, några cashewnötter och en stor klick hemmagjort äppelmos. 
 

2 kommentarer

Mari

26 Sep 2013 11:21

Är så jäkla sur över att jag inte kan äta äpplen :( men ja, hmm..får testa med någon annan frukt. Har du recepetet?

Nils Holmgren

21 Apr 2014 13:11

Ser väldig gott ut. Nyttigt dessutom!

Kommentera

Publiceras ej