I och med att jag ändrat mitt träningsupplägg har jag också skrivit ner hur jag tränade förra veckan. Bra för att få en översikt nu och bra att ha något att gå tillbaka och titta på. I översikten finns även vissa promenader med, men det är bara de promenader då jag gått ut för att promenera och haft pulsklocka på mig. I själva verket har jag gått ungefär dubbelt så mycket om man räknar med all vardagsmotion till och från stan och matbutiker. 
 
Måndag: 
Morgonpromenad 6,34 km
Gym: Ben & ländrygg
Kondition: Spinning 55 min
 
Tisdag: 
Gym: Bröst & axlar
Promenad: 6,96 km
 
Onsdag: 
Morgonpromenad 7,75 km
Gym 1: Rygg & baksida axlar
Gym 2: Biceps & triceps
 
Torsdag (vilodag): 
Promenad 7,33 km
 
Fredag: 
Gym: Baksida lår & ländrygg
Kondition: Jogg 4,3 km
 
Lördag: 
Morgonpromenad 4,16 km
Gym: Axlar & mage
 
Söndag:
Gym: Rygg & baksida axlar
 
 
Sammanfattningsvis en bra vecka där jag fått in alla pass jag planerat, samt en del konditionspass. Det är bara styrkepassen som jag "måste" hinna med, de andra är bara bonus! Mitt nya upplägg känns väldigt bra än så länge och jag ska fortsätta med det några veckor framöver. 
 
 
Emma Nyman, Emmanyymaan, Emmas träningsblogg,

Kommentera

Publiceras ej