Har ni sett dessa snygga skor från Nike? Jag blir ju sjukt sugen på att skaffa ett par. Sportiga högklackade skor.. Frågan är bara när man ska använda dem? I vissa övningar på gymmet är det ju visserligen en fördel med lite klack, men inte riktigt så här hög, haha. Jag brukar bara ha högklackat vid speciella tillfällen. När jag ska vara lite extra finklädd. Och dessa passar ju inte riktigt för det. De är snarare snygga vardagsskor än träningsskor eller festskor, så kanske något för de som trivs i högklackat och har en lite sportigare stil? 79 dollar kostar de och finns här i flera färger och modeller. 
 
 
Emmanyymaan, Emmas träningsblogg, Justdoit, Nike,

4 kommentarer

Malin

01 Mar 2013 09:58

Sjukt snygga =)

Crazylicious

01 Mar 2013 23:08

Jag har en kompis som köpte ett par sådana... Jag tycker verkligen inte att de är snygga! Haha, det blev konstigt när hon visade bild på dem och var så glad och stolt... Hehe. Nej, för mig går de bort! :P

Emmas träningsblogg

02 Mar 2013 11:21

Malin: Eller hur? Önskar att jag kunde gå i högklackat!

Emmas träningsblogg

02 Mar 2013 11:22

Crazy: Haha, hur kan du inte tycka att de är snygga? :O jag tycker att de är coola på något sätt, men vet inte riktigt när jag skulle använda dem :) är dålig på högklackat!

Kommentera

Publiceras ej