Idag har jag faktiskt inte varit så sugen på att äta. När andra säger att de har svårt för att äta när det är varmt ute har jag inte riktigt förstått vad det menar. Är det nånsin svårt att äta liksom? Men idag har jag också fått erfara det. 
 
Det blev därför lite nötter mellan måltiderna för att jag skulle få i mig energi. Och nu på kvällen när jag har delar av familjen här så har jag faktiskt ätit skinkmackor. Börjat min fridag lite i förväg? Men precis som jag sagt tidigare - ryms det i kaloribudgeten så är det okej även om det inte är optimalt. Och dagar som denna är det väl bättre att äta något halvdant än att ligga alldeles för lågt i intag? Äta mindre än mitt redan låga kaloriintag under deff och samtidigt träna stenhårt undviker jag så gott det går. (Och så är det ju gott med bröd också, hehe). 
 
Eftersom jag har besök blir det ingen detaljerad kostsammanfattning idag. Men bilder på mina tre huvudmåltider får ni i alla fall. Och utöver det har det som sagt blivit nötter och bröd med skinka. 
 
 
 
Emma Nyman, Emmanyymaan, Emmas träningsblogg,

2 kommentarer

Jossan

01 Jun 2013 07:48

Köttfärs - Mums!

GRATTIS!!!! :D även fast du kommer ha fullt upp i helgen så hoppas jag du hinner firas lite iaf!
KRAM

Emmas träningsblogg

02 Jun 2013 10:49

Jossan: Jag älskar köttfärs! Brukar få älgfärs av mina föräldrar. Pappa är älgjägare - perfekt ju! ;) Och blandar ofta ut köttfärsen med vitkål och massa annat gott :)

Tack så mycket! :D Kram!

Kommentera

Publiceras ej