Jag jobbade ett pass på nio timmar igår och det var nog min jobbigaste arbetsdag hittills. Av en enda orsak - min förkylning. Halsont och snuva, men framförallt den där extrema tröttheten som hör förkylningar till. Därför bestämde jag mig för att ta sovmorgon idag även om det är jättemycket som ska göras idag och under hela veckan.
 
Jag förstår faktiskt inte riktigt hur jag ska hinna med allt, men på något sätt MÅSTE det gå. Jag ska försöka göra bort så mycket som möjligt i början av veckan så att jag inte behöver sitta med PM-skrivning i helgen när jag har besök. Och så hoppad jag att jag ska bli frisk snabbt så att jag kan träna också. Jag behöver det för att orka med allt det andra! 
 
 

4 kommentarer

Mari

23 Sep 2013 11:01

Krya på dig nu. Och försök inte känna någon press, på allt som måste göras. Bättre du kurerar dig. kramar

Anna

23 Sep 2013 18:02

Klokt att du vilar! Krya på dig! :)

Emmas träningsblogg

24 Sep 2013 08:38

Mari: Jag försöker :) Kram!

Emmas träningsblogg

24 Sep 2013 08:38

Anna: Vilar så gott det går :)

Kommentera

Publiceras ej