Jag började dagen med en härlig morgonpromenad ute i kylan. Enligt telefonen är det bara 3 grader i Uppsala idag. Snart går vi ner på minus! Samtidigt som det känns lite tråkigt att sommaren än över så gillar jag verkligen hösten. Det är så härligt med morgonpromenader! På vintern behöver man så mycket kläder och på sommaren är det ofta för varmt för att man ska orka ta i ordentligt. Hösten är helt enkelt bästa årstiden för powerwalks! 
 
Nåväl, efter morgonens promenad kokade jag min morgongröt och snart ska jag dra iväg till universitetet. En heldag där väntar. Jag har massor att göra idag så att jag inte behöver plugga så mycket i helgen. Imorgon kommer nämligen bästa vännerna hit! 

2 kommentarer

Crazylicious

25 Sep 2013 08:25

Åh, jag älskar också hösten! Den är frisk och mysig och vacker, även om det blir kallare och kallare från och med nu... :)
Kram och ha en bra dag!

mari

25 Sep 2013 09:16

Det gick lite snabbt bara, värmen bara försvann. brr...

Kommentera

Publiceras ej