Än en gång slutar året. Allt förändras, men ändå ingenting alls.
De som nött Sanna, Sonja & Shirleys julskiva lika mycket som jag kanske känner igen textraden? Haha, dök bara upp i huvudet nu under årets sista dag.

Jag har varit ute på årets sista morgonpromenad. Jag gick bara i en halvtimme idag, sedan skottade jag gården. Tänk att jag nuförtiden kan ta en spade och göra sånt frivilligt trots att jag inte ens bor här? Haha, vilken duktig dotter jag är ibland.

Idag kommer Agnes hit! Det ska bli superroligt. Vi ska fira nyår tillsammans innan vi drar hem till Umeå imorgon. Nyårsaftonen kommer firas i Pålsträsk med Jessika, Wille, Milton, Christoffer och Linnea. Middag och mys blir det!


1 kommentarer

VictoriaZ

31 Dec 2011 10:15

Fin blogg! Klicka dig gärna in på min blogg och fråga mig något i min frågestund!



Eller läs mer om hur du kan tjäna upp till 100 kr per läsare!



Kram

Kommentera

Publiceras ej