Jag har fått lite klagomål på att jag inte uppdaterat bloggen. Insåg att det var två dygn sedan jag skrev senaste inlägget, men jag har haft för mycket att göra för att orka sätta mig ner. Men vad har hänt sen senast då? Lördagkvällen spenderades med fina flickor. Vi var hos Emma och surrade och drack lite. Blev endast en folköl för min del då partysuget inte var på topp, men det duger ju bra det med. Gott i alla fall!


Jennie, Emma och Agnes! :)

Igår var enda dagen på evigheter då jag inte hade något planerat. Förutom zumban på kvällen då. Ägnade dagen åt att färga håret, lagade massa mat som jag fryste in i matlådor, sydde mitt draperi, osv. Passade på att göra sånt jag inte hinner annars helt enkelt! Sedan blev det zumba med Ann och Pauline och lite crosstrainer också. 

Imorse började jag packa lite inför Hemavan innan jag åkte in till IKSU för att träna med Emma. Blev ett litet mixpass då jag kommer missa en del styrketräning när jag är i Hemavan. När vi tränat klart gick jag till skolan för att möta upp Jennie. Vi beställde lite öl till Hemavan då de inte har något systembolag där, utan bara ett ombud. Men nu har vi det fixat! 

Sedan hade vi föreläsning i tre timmar och jag var hemma vid fem. Sen dess har jag lagat mat, ätit, diskat och packat lite mer. Har även hunnit läsa lite i ett av kompendierna till kursen. Snart kommer Anna hit en sväng. Myyys! Och därefter ska jag försöka renskriva dagens anteckningar från föreläsningen innan det är dags att sova. Fullt upp? Japp. Där har ni anledningen till att jag inte uppdaterar så ofta. Citerar Emma; livet kom emellan! ;)  

1 kommentarer

Lina

30 Jan 2012 19:21

Ok! När kommer du hem? frågan var från mormor också ;)

Kommentera

Publiceras ej