Idag har jag haft en riktig fixardag! Ringt samtal, handlat, postat brev, hämtat ut paket, köpt grejer som jag behöver inför skolstarten (haha, det låter som att jag är 12 när jag skriver så! Det är en masterutbildning jag ska läsa, inte högstadiet ;P) och städat heeeela lägenheten vilket gått väldigt snabbt eftersom vi för tillfället bor på ynka 25 kvadrat.
 
Alldeles nyss fick jag en ny vän här i hyreshuset. En utbytesstudent som lånade ut sin dammsugare till mig och jag lärde honom några fraser på svenska. Och så har jag lagat mat till Rasmus så att han har lunchlåda imorgon på jobbet. Han for iväg till jobbet strax efter fyra imorse och kommer hem vid tio ikväll. Och ska upp innan fyra imorgon igen. Jag agerar hemmafru med andra ord, men det har jag ingenting emot nu när jag är ledig. 
 
Nu ska jag föra över anteckningar från min förra almanacka till den nya! 
 
Fick ett paket från en läsare också.. Och jag blev sååå glad när jag öppnade det! 
Ni ska få veta vad det är i helgen! 

3 kommentarer

Mari

30 Aug 2013 07:28

Oj vad du legat i !! Härligt =)

Emmas träningsblogg

30 Aug 2013 18:37

Mari: Ibland måste man bara ta tag i allt! Väldigt skönt efteråt :D

Mari

31 Aug 2013 09:34

Sv. Mm, så är det =) Grym känsla efteråt, ja. :)

Kommentera

Publiceras ej