Vet ni? Nu känns det som att ALLT har löst sig för oss. Vi flyttade ner till Uppsala utan att ha någon aning om var vi skulle bo, om vi skulle få jobb, om jag skulle plugga.. En ren chansning med andra ord! Det är inte ofta man har möjlighet att göra sådana chansningar. Hade vi stannat kvar i Umeå efter att vi pluggat klart hade vi säkert blivit kvar där för alltid. Någon av oss hade fått jobb och det hade varit svårare att flytta. 
 
Efter att ha kämpat (och nästan stressat sönder) under hela sommaren höll vi nästan på att ge upp. Jag trodde nästan att vi skulle få bo i tält utan pengar till mat. Men NU. NU har allt löst sig. Vi har lägenhet, Rasmus har heltidstjänst och ett (eventuellt två) extrajobb och jag ska plugga 100% och extrajobba ca 20%. Jag har skrivit på anställningspapprena idag. ÄNTLIGEN!
 
 

4 kommentarer

Jossan

30 Aug 2013 15:10

Grattis vad kul! :) Vad är det för något jobb? :)

Emmas träningsblogg

30 Aug 2013 18:36

Jossan: Det är jobbet som personlig assistent som jag berättat om tidigare :)

Mari

30 Aug 2013 19:06

Åh vad kul !! Spännande =)

Crazylicious

31 Aug 2013 08:51

Men guuud vad kul! Skriver du mer om jobbet sedan? GRATTIS! :D

Kommentera

Publiceras ej