När jag kom till gymmet imorse gick jag först in till träningslokalen i mina vardagsskor. Sedan upptäckte jag att jag glömt handduken hemma. Lyckat! Någon som var lite för trött imorse kanske? Men träningen gick i alla fall riktigt bra! Jag tränade rygg och testade T-bar row med nytt grepp. Kändes bra! 


Efter träningen cyklade jag till universitetet. Jag hade föreläsning under förmiddagen och sedan blev det plugg med en klasskompis på eftermiddagen. Nu känner jag mig klar för idag! Eller klar bli man ju aldrig när man pluggar. Finns alltid mer att göra, men jag behöver en lugn kväll.
Jag ska baka bröd, göra pajer och se några avsnitt av Vänner. Det var längesen jag hade tid över till sånt och jag känner att det är något jag måste prioritera för att må bra. Det funkar inte att liver går i 120 km/h hela tiden - ibland behöver man få göra ingenting. 

7 kommentarer

Johanna

16 Sep 2013 17:48

Snygg rygg, axel, arm! :D

Emmas träningsblogg

16 Sep 2013 19:59

Johanna: Nämen tackar! :)

Crazylicious

16 Sep 2013 21:40

Ser bra ut! :D Kram!

Jossan

17 Sep 2013 07:03

Shit vad jag känner igen det där! Alltid massa att göra och så lite tid. Men samtidigt så saknar jag det med. Är faktiskt rätt kul att måste planera sin tid :P
SV: Ja du borde testa baka kakan! Den är inte så hög så den borde funka i din ugn! ;) supergod var den! :)

Okej! Ja jag förstår att hon passade på, hon ville nog se hur ni bor med :) Även fast du hade mycket annat att göra i helgen så hoppas jag att besöket fårn henne och din syster gav lite extra energi iaf :)

Haha! Ja nya mobiler tar det alltid ett tag innan man vänjer sig vid! Jag har massa funktioner på min med som jag inte heller vet hur de funkar eller vad de är, även fast jag snart haft den i två år ;)

kram

Emmas träningsblogg

18 Sep 2013 20:44

Crazy: Tack vännen!

Emmas träningsblogg

18 Sep 2013 20:44

Crazy: Tack vännen!

Emmas träningsblogg

18 Sep 2013 20:49

Jossan: Precis! Jag höll på att bli galen över att inte ha något inplanerat sista veckorna av sommaren. Så det är faktiskt rätt skönt att fullt upp, även om jag skulle vilja vara ledig någon dag också. Men i somras bestämde jag mig för att jag skulle "jobba, plugga och träna så mycket jag kan innan jag går in i väggen". Smart upplägg? Haha ;P

Haha, men perfekt! Någon dag i helgen ska jag ta mig tid till att baka. Slut nyttigfika i frysen! Känner att jag behöver ha något gott att ta med mig till skolan som pluggmotivation :)

Jaa, precis! Jag tror att mamma tyckte lite synd om oss när hon såg våran lägenhet, för vi fick
massa bra-att-ha-saker, haha. Vi har tex inte haft någon osthyvel eller fruktskål, så hon köpte lite sånt åt oss ;)

Haha, knepigt det där med teknik! Vad har du för telefon nu? :)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej