Jag började dagen med att hänga på låset till Friskis. Det Friskis som är närmast hemifrån öppnar inte förrän åtta på vardagarna, vilket plötsligt har blivit ett problem nu när mina dagar blivit allt mer välfyllda. Jag vill ju kunna träna ännu tidigare! 
 
Jag och Linde fick i alla fall till ett riktigt bra pass. Vi tränade lite olika muskelgrupper idag. För mig var det biceps och triceps som gällde. De senaste veckorna har jag kört ett upplägg på armträningen som innebär få övningar, men måååånga dropset! Fy tusan vad det svider alltså. Ändå vill jag alltid ha mer. När jag egentligen känner mig rätt klar med setet sänker jag vikterna en gång till och öser på. Och en gång till. Och en.. Jaa, ni fattar! Tänk att smärta kan vara så roligt ibland?! 
 
Förra veckans bild
 
Efter träningen åkte jag direkt iväg och fixade min inloggning till Uppsalas studentportal. Förutom att jag får tillgång till all nödvändig om kurserna jag läser får jag även gratis internet! Hur bra?! Jag har levt utan internet i några veckor nu. Eller jag har haft mobilens internet, men inte mer än så och därför har jag bara kunnat göra det allra nödvändigaste. Jag har till exempel inte läst facebookuppdateringar på evigheter och har ingen koll på vad som händer i omvärlden, haha. 
 
På vägen hem fick jag ett sms om bytta arbetspass. Jag ska jobba på onsdag istället för idag. Lite tråkigt eftersom jag verkligen sett fram emot att jobba idag, men samtidigt får jag ju en ledig fredagskväll och kan få lite kvalitetstid med min älskade sambo. Det är ju inte så dumt det heller! 

Kommentera

Publiceras ej