Någon träning har jag inte hunnit med idag. När jag valde att gå morgonpromenad istället för morgonträning tänkte jag att jag skulle träna någon gång under eftermiddag/kväll, men när jag kom till universitetet imorse blev jag inringd till jobb 14-19. Jag hann läsa ett par timmar och hade föreläsning till kl 13. Sedan direkt vidare till jobbet! 
 
Jag kom hem för en halvtimme sedan och har hunnit pussa på min karl. Resten av kvällen kommer att bli väldigt lugn förutom lite hushållssysslor som vi måste ta tag i. 
 
 
 
 

4 kommentarer

Jossan

19 Sep 2013 09:19

Vad kul att du får jobba så mycket! :)
SV:Hmm, när ni får se formbilder vet jag inte, vill nog ha längre tid mellan före och efter bilderna först :P

Ähh! Jag tänker aldrig något sånt om någon annan som sitter själv och äter middag eller går på bio själv så därför bryr jag mig inte om att gå ut själv heller :) Var faktiskt väldigt skönt att ha en egen kväll :)

Haha nja, sådär superbra upplägg är det väl inte ;) Akta du på riktigt går ut för hårt och blir utbränd! :) Ta hand om dig!

Snäll mamma du har! Jag förstår problematiken, när man har så litet så har man inte alltid plats för att köpa saker som egentligen behövs men när man får sånna saker så ser man till att det blir plats över :)

Jag har en sony ericsson experia ray :)

kram

Crazylicious

19 Sep 2013 09:32

Så kan det bli ibland! :D Kul att allt flyter på nu, det är du värd. Kram!
Sv: Ja, vig som ett barn är ett uttryck man borde mynta ;)
Tack detsamma! Min kväll var framför allt bra, låg bara i soffan och läste och hade det gott :D Kram kram!

Emmas träningsblogg

21 Sep 2013 09:44

Jossan: Jaa, superkul att jobba! Men idag tackade jag nej till jobb. Ont i halsen och behöver vila :/

Okej! Joo, det är ju roligt om man kan se stor skillnad mellan före och efter bilderna :)

Vad skönt! Jag tänker inte så om andra, men tänker att andra ska tycka att jag ser ensam ut, haha. Dumt! Ibland behöver man ju vara själv! Jag övar på det ;)

Precis! Och så har vi ju alla grejer vi behöver uppe i Umeå, så nu har vi bara skaffat det som är absolut nödvändigt och så tar vi med massa grejer efter jul :)

Kram!

Emmas träningsblogg

21 Sep 2013 09:46

Crazy: Tack! Det är verkligen jättekul att allt går så bra! Men idag ska jag vila från både jobb och plugg! Behöver en ledig dag :)

Hoppas att du får en grym helg! Kram!

Kommentera

Publiceras ej