Idag är jag ledig under förmiddagen och ska starta dagen med träning.Jag och Linde ska träffas på Friskis kl åtta och jag sitter här och laddar med proteingröt. Egentligen hade jag kunnat sova längre och ätit frukost efter träningen, men då ska jag direkt vidare till Uppsalas informationstekonlogiska centrum för att få inloggning till universitetets studentportal. Hur som helst är det biceps och triceps som ska tränas idag, vilket jag av någon anledning ser fram emot lite extra just idag. 
 
Under eftermiddagen väntar jobb 13-21. Kul! Jag har drömt om mitt jobb hela natten, haha. Varför har jag inte tänkt på att ha detta yrke tidigare? Det är betydligt roligare än jag nånsin kunnat föreställa mig! 
 
Gröten syns knappt! Ett berg av nektarin, hemmagjord granola och kokosflakes behövs ju! 
God gröt + god topping = jättegott! 

Kommentera

Publiceras ej