Redan igårkväll kände jag mig lite sliten och kom fram till att jag skulle bestämma på morgonen om det skulle bli morgonträning eller morgonpromenad. När jag vaknade imorse var valet självklart - det skulle bli en promenad. Först snoozade jag alldeles för länge, men vid halv sju tog jag mig ut i friska luften. Det är så otroligt uppiggande att morgonpromenera under hösten. Det är helt klart värt att offra lite sömn eftersom jag blir mycket piggare av att promenera än av att snooza. 
 
 
 
Idag väntar en till pluggdag. Det är betydligt lugnare på jobbfronten den här veckan än förra, så jag passar på att läsa igenom så mycket kurslitteratur som möjligt så att jag inte behöver stressa sen under intensivare jobbveckor. 
 
 

4 kommentarer

Crazylicious

18 Sep 2013 07:48

Åh, jag måste också ta en morgonprommis inom kort! *planerar* Ha en bra dag nu!

Mari

18 Sep 2013 11:29

Älskar den friska luften!!

Emmas träningsblogg

18 Sep 2013 20:35

Crazy: Gör det! Sjukt härligt! :) Tack detsamma!

Emmas träningsblogg

18 Sep 2013 20:36

Mari: Underbart! Älskar den årstiden som är precis nu! Innan det blir alltför kallt.. :)

Kommentera

Publiceras ej