Imorse märkte jag har sliten jag är. När Rasmus åker till jobbet vid fyra brukar sova lite oroligt fram till sextiden och sedan ge upp försöken att somna om. Imorse sov jag stenhårt fram till sju, men när jag väl vaknat studsade jag upp ur sängen - det vankades ju morgonpromenad! 
 
Jag har verkligen saknat mina promenader. Eftersom jag har haft så ont i min fot har jag inte promenerat mer än till gymmet och affären de senaste två veckorna, men nu när jag cyklar överallt kan jag ju unna mig kortare promenader utan problem. Det blev bara en halvtimme idag, men det hann ändå göra gott för själen! Jag fullkomligt älskar den krispiga höstluften! 
 
 
 
Nu har jag hunnit duscha, diska, packa matlådor och koka morgongröten. Så fort gröten är uppäten ska jag börja cykla mot universitetet. Jag tänkte läsa artiklarna vi ska gå igenom på dagens föreläsning en gång till. Sedan stannar jag kvar efter föreläsningen och läser inför nästa vecka. Det blir nämligen inte så mycket pluggande i helgen eftersom min fina mamma kommer hit i eftermiddag och stannar till på söndag! 

2 kommentarer

mari

12 Sep 2013 11:13

=) höstluften som råder är underbar. Krispig precis som du säger =)

Emmas träningsblogg

13 Sep 2013 10:00

Mari: Verkligen! Tycker att det är riktigt härligt med kyliga morgnar :) Men sen får solen gärna komma fram ;)

Kommentera

Publiceras ej