Oj, vilken underbar dag det har varit! Fullt upp från kl sju imorse fram till nyss. Det är precis så jag vill ha det! Dagen började med träning och jag fick till det bästa ryggpasset på lääänge! Jag tycker att ryggpassen gått riktigt bra den senaste tiden, men idag var kontakten verkligen brutal och jag bara öste på med massa set. När jag var helt slutkörd åkte jag direkt till universitetet där jag först pratade med studievägledaren och därefter hade föreläsning i två timmar. 
 
Efter föreläsningen hann jag förbi stan en snabbis där jag köpte kurslitteratur, fixade student-ID och åt min kycklingsallad i busskuren i väntan på bussen till jobbet. Några timmars jobb på det och det var var verkligen huuur kul som helst! Jag älskar mitt nya jobb! Jag trivs superbra och trots att det bara är andra dagen börjar jag redan komma in i det. Livet är VÄLDIGT bra just nu! 
 
 
Nu har jag hunnit duscha och ska äta något (proteingröt? I think soooo!) innan det blir lite kvällsmys med Rasmus framför någon serie. Imorgon väntar nya roligheter! 
 

4 kommentarer

mari

06 Sep 2013 08:22

Shit vad roligt !! Grattis :)

Emmas träningsblogg

06 Sep 2013 14:02

Mari: Jättekul! :D Tack!

Emma

07 Sep 2013 11:12

Precis som det ska kännas! Underbart ju. Det är du värd <3

Sv. För mig går det också lite i vågor med morgonträningen. Men man får verkligen en bra start på dagen :) Och man blir ju piggare, efteråt :P

Jag har faktiskt ingen koll på det där med blodtryck och kolesterol (hur man kan bli av med det). Men tydligen var alternativen hennes pappa fått att köra 5:2 eller mediciner vad jag förstått det som. Så jag hoppas att dieten funkar för honom :) Men det är väl som med allt annat. Man måste hitta det sätt som funkar för en själv. Detta är ingen tjock man, inte ens lite. Men man kan ju drabbas ändå.

Skönt att det funkar med skolan. Men ja, det tar ju lite tid att komma in i plugget igen. Speciellt om det är mycket eget ansvar.. :P haha

Ha en fin helg, Kram!

Emmas träningsblogg

08 Sep 2013 16:52

Emma: Tack vännen! <3

Precis! När man väl är inne i det här med morgonträning är det ju det bästa som finns, men sedan kommer perioder då man inte alls vill ta sig upp ur sängen tidigare för att hinna träna innan skola och jobb, haha :P

Okej! Man brukar ju kunna få det av tex dålig kost och lite motion, men det kan ju också vara ärftligt.

Haha, jaa. Är inte alls van vid att plugga längre ;P Och jag känner att den här kursen inte riktigt är upplagd på "mitt" sätt. Jag vill gärna skriva för att lära mig, men nu handlar det mest om att läsa massa litteratur och diskutera. Jag har svårt för att få nya kunskaper att fastna genom att läsa :P

Kram!

Kommentera

Publiceras ej