Jag började dagen med ett gympass. Jag har verkligen börjat uppskatta morgonträning nu! Imorse skrev jag ju att jag fått så bra kontakt på mina ryggpass den senaste tiden. Det skulle jag inte ha gjort, för den där kontakten ville verkligen inte infinna sig idag. Men men, jag fick till ett bra, starkt pass i alla fall! 
 
Direkt efter träningen cyklade jag iväg till universitetet för föreläsning 10-15. Trött i huvudet efter det! Jag och Linde hade bokat in pluggdejt. Även om vi inte alls läser samma sak så är det ju trevligt med pluggsällskap. Det som skulle ha blivit en hel eftermiddag av plugg blev bara 45 minuter eftersom jag blev inringd på jobb.Livet som vikarie, vet ni! 
 
Jag fick lära mig en ny väg till jobbet och skyndade in på ICA för att plocka ihop en sallad att ha som middag. Jag vill gärna planera liiite mer i förväg så att jag har matlåda, men plocksallad funkar ju ibland. Hur som helst så blev det en bra jobbkväll. Imorgon är det bara träning, jobb och hemmaplugg som väntar. Inga föreläsningar. Rätt skönt faktiskt ;) 
 
Trött tjej! Duscha, kvällsfika, sova! 

Kommentera

Publiceras ej