Warface delux, hehe! 
 
Imorse började jag dagen på gymmet. Som vanligt. Riktigt skönt att få en halvtimmes uppvärmning genom att cykla in till stan! Jag hinner liksom vakna till lite mer innan det är dags för träningen. Idag stod på biceps och triceps på schemat! Jag la även till två axelövningar som superset. Just because it's fun. 
 
Upplägget på dagens pass:
Hantelcurls
Sidolyft
Stångcurls
Scullcruchers
Upprätt rodd
Pushdowns
Press över huvudet
 
Sedan har jag suttit på universitetet 9-17. Jag har haft seminarium och läst lite inför nästa vecka. Jag ska fortsätta läsandet här hemma snart, men först blir det middag! Det är inte ofta jag och Rasmus har tillfälle att sitta ner och äta middag tillsammans numera, så de stunderna vill jag ta vara på så gott det går. 
 
 
Emma Nyman, Emmanyymaan, Emmas träningsblogg,

2 kommentarer

Crazylicious

18 Sep 2013 07:53

Bra jobbat!

Emmas träningsblogg

18 Sep 2013 20:37

Crazy: Tack tack! :)

Kommentera

Publiceras ej