Ibland undrar jag vad jag gör av tiden. Jag har irrat omkring sedan kl sex och packat väskor, diskat, m.m. Det är först nu, en timme senare, som jag sitter ner med min frukost. Jag brukar ju inte vara så här seg på morgonen! 
När frukosten är uppäten ska jag cykla iväg till gymmet. Där väntar ett pass för biceps och triceps. Därefter tänkte jag hinna plugga lite innan dagens seminarium. Så att jag inte behöver sitta på universitetet hela kvällen. Har seminarium 10-15 idag och en del att läsa utöver det. 
'
Det känns som att detta kan bli en tung dag och då är det ju perfekt att ladda upp med en bra frukost och morgonträning. Frukosten består av lättkvarg blandad med lättyoghurt, min hemmagjorda granola, jordgubbar och kokosflakes. Till det äter jag brödet jag bakade igår (samma som vanligt).
Ps. Jag vet inte varför formen på mina inlägg blir så konstig. Inget självvalt att ha det så fult. Ska kolla upp det! 

8 kommentarer

pilla

17 Sep 2013 07:52

Ha en bra dag! Är också på bakhumör så får se om jag tar mig tid ikväll. Hembakat bröd är ju trots allt underbart!

Jossan

17 Sep 2013 10:18

Hoppas du får en fin dag! Och snäll försök att andas mellan allting också :)
kram

Emmy

17 Sep 2013 12:53

Härligt att ha saker att göra tycker jag :D Totalt ledighet är för mig = rastlöshet = panik. Ska ju givetvis vara så man hinner med vad man ska men som sagt ett späckat schema är för mig rena drömmer ;)

SV; Joo, visst är det så. Blev dock inte likadan seghet som riktiga sirapskakor men absolut bra ändå och smaken var riktigt grym! :)

Nej, Snickers kan aldrig någonsin bli fel!!! Den som säger emot är en idiot!

För att få rutor krävs ju inte alls särskilt mycket magträning och visst kopplar man in den i många andra övningar (och i vardagen) men alltså jag tycker magträning är sketkul :P Massor med härliga övningar!

Förstår dig! Man vill ju visa framfötterna. Tackar man nej för många gånger kanske de aldrig ringer igen. Så länge du känner att du hinner och tycker det är kul är det ju bara att jobba på :)

Absolut! Skafferiet är en stor distraktion och likaså allt "hemmajobb" som aldrig är så intressant som inför en tenta :P Näe, hemma har jag aldrig lyckats uträtta något vettigt i pluggväg :P

Crazylicious

17 Sep 2013 15:18

Åhh, hoppas att du får en bra dag nu då, trots kanske lite stressig morgon. Kram!

Emmas träningsblogg

18 Sep 2013 20:38

Pilla: Tack detsamma! Jaa, jag brukar baka en sats bröd varje vecka :) Superbra att ha i frysen!

Emmas träningsblogg

18 Sep 2013 20:39

Jossan: Jag försöker andas.. Men det är svårt att hinna med det ;) Drömmer om plugg och jobb på nätterna också :P I helgen ska jag ha en helt ledig dag :) Kram!

Emmas träningsblogg

18 Sep 2013 20:43

Emmy: Haha, jag är likadan! Älskar att ha fullt upp! Men nu har det varit lite föör mycket.. Hinner inte få mina sömntimmar och har inte någon tid över till att baka. Slut på nyttigfika i frysen! Hoppas på att vara ledig från jobb i helgen. Då ska jag ta en helt pluggfri dag och baka och laga mat :)

Okej, det låter bra! Var kan man köpa carob? Måste det beställas? :)

Haha, jag ska bli bättre på magträning - jag lovar! Men jag har alltid tyckt att det varit det tråkigaste att träna ;P

Precis! Det är så jag tänker. Jag vill ställa upp så mycket som möjligt när jag behövs på jobbet, men jag måste ju ha tid med studierna också..

Haha, känner igen det där! De gånger jag plockat ur allt ur kylen och torkat ur alla hyllor har ALLTID varit när jag borde tentaplugga ;)

Emmas träningsblogg

18 Sep 2013 20:43

Crazy: Det blev en bra dag! :)

Kommentera

Publiceras ej