Jag var på Friskis när det öppnade kl åtta och körde ett skönt pass för axlar och triceps. Jag fortsatte med min utmaning i militärpress (jag kör Hirvis Bänkpressprogram, men i militärpress istället) och klarade även denna veckas vikt och repetitioner. Men det blir absolut tyngre och tyngre och jag blir mer och mer nervös inför varje axelpass, haha. 
 
Musklerna sved rejält när jag gick från gymmet. Glad och nöjd hoppade jag in i duschen och sedan kokade jag min morgongröt. Helt klart bästa frukosten just nu! 
 
 
Nu ska jag kasta i mig resten av gröten och sedan åka iväg och träffa studievägledaren för att planera hösten. Sedan hinner jag förhoppningsvis hem en sväng innan jag ska på intro på nya jobbet. Wiihoo! 
 

4 kommentarer

mari

04 Sep 2013 11:19

Mums =) Hoppas du har en fin dag. Hur går plugget?

Crazylicious

04 Sep 2013 11:35

Vad duktig du är! HEJA! :D
Sv: Jaa, toppen är från Lindex! Var också lite för snål till en början men sedan kände jag att nej, 129 kr får banne mig ses som bra! :P Så jag köpte den! Fungerar super att träna i, men skulle inte gå att köra cardio i den, den ger inte bra stöd för fem öre :P
Ah, förstår hur du tänker då. Ja man kanske inte kan sitta och käka på en föreläsning :P
Kram kram!

Emmas träningsblogg

06 Sep 2013 14:05

Mari: Det går bra hittills! Inga konstigheter och det känns inte allt för svårt :) Måste bara komma in i mitt plugg-mood igen! ;)

Emmas träningsblogg

06 Sep 2013 14:07

Crazy: Okej! Jaa, 129 kr är faktiskt väldigt billigt för en sport-bh :) Måste köpa en! Den är ju sjukt cool i ryggen! Får ta en liten shoppingrunda när jag får studiebidrag och lön ;) Jag har känt lite på den och det känns ju att det inte ger något stöd.. Men jag behöver inte så mycket stöd heller, för jag har inte så mycket att stödja ;)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej