Jag tänkte ta sovmorgon till sju, men vaknade långt innan larmet ringde. Vad är det för fel på mig? Men jag hann i alla fall koka proteingröt och vika tvätt innan jag var på plats på gymmet när de öppnade kl åtta. Idag stod biceps och triceps på träningsschemat, men jag var i ärlighetens namn mer sugen på att träna axlar. Det fick bli en kompromiss där jag körde triset med en bicepsövning, en tricepsövning och en axelövning. Brände bra! 
 
Direkt efter träningen cyklade jag iväg till affären och handlade och hämtade ut ett paket. Ett paket som innehåller något jag aldrig trodde att jag skulle köpa. Nånsin. Men plötsligt händer det! Ni får veta mer om det senare. 
 
 

2 kommentarer

aina [fotoblogg]

11 Sep 2013 12:03

Superfin blogg du har! hoppas du får en trevlig dag :D

Mari

11 Sep 2013 13:07

Underbart =) Morgonträning är underbart !!!

Kommentera

Publiceras ej