Varför är det alltid så att man blir jättetrött när man väl slappnar av? Dagarna går i 120 km/h och idag när jag bestämt mig för att vara ledig från alla krav är jag helt död. Nu har vi precis kommit hem och det känns som att klockan är tre på natten, inte halv elva. Nåja, vi har haft en bra dag i alla fall! 
 
När jag kom hem från gymmet kom mamma hit och spanade in vår minimala lägenhet. Sedan åkte vi till IKEA och shoppade lite (både jag och mamma är IKEA-fans) så nu är lägenheten lite mysigare och jag känner att det börjar gå att bjuda hem folk, haha. När Rasmus slutat jobba följde han med en sväng på stan, sedan åt vi kycklingrulle och avslutade därefter kvällen hos mammas väninna och hennes man. Trevlig dag! 
 
 
 
 
Nu har jag och gubben precis kommit hem. Han har hunnit gå och lägga sig och jag ska strax göra honom sällskap. Han har lyckats övertala mig om att ta sovmorgon imorgon. Tror att det behövs. Men samtidigt känner jag att jag inte riktigt hinner för jag ska träna och plugga innan min syster kommer hit från Stockholm. Det finns så mycket att göra och så lite tid! Jag känner att jag inte riktigt prioriterar bloggen lika mycket som vanligt, men det kommer att bli bättre. I promise! 
 
 
Emma Nyman, Emmanyymaan, Emmas träningsblogg,

4 kommentarer

Emma

14 Sep 2013 00:08

Åh, vad jag känner igen mig. O så stressar man över bloggen också. Som att det inte räcker att stressa med allt annat. LÅter smart att ta en sovmorgon, det behöver man när det är mycket att göra. Sov ut och njut. DU hinner, jag lovar! Och vi som läser förstår, det lovar jag också. Vi finns kvar här ändå. :) Var rädd om dig!

Sv. Kyckling med bacon är ju också en riktigt hit. Men också ett väldigt enkelt sätt att få fisken bra. Man behöver inte ens någon krydda. Sånt gillar jag :P haha

Åh tack! Jag hoppas du får en fin helg du också :)

Jag vet precis hur det är. Jag är inte heller en gruppträningsmänniska egentligen. Men det blir mer så nu. Delvis pga axeln, vill inte köra tungt på gymmet. Men också eftersom min mamma helst inte går på gymmet. Och jag gillar att träna med henne när jag bor här. Dessutom är det kul att testa nya saker, som KB-passet igår. Det var jättekul :D

Haha, jag måste också bli modigare. Det har visserligen blivit bättre efter 5 års universitetsstudier, men jag har fortfarande mycket att jobba å när det kommer till gruppdiskussioner där jag inte riktigt känner dem som deltar... Men, man blir väl äldre o visare hela tiden hoppas jag. Och förr eller senare så inser man väl att man inte har något att förlora :)

Kramkram

Mari

14 Sep 2013 08:04

Mm, det är en bra fråga. Och svar vet jag inte om det finns =)

Mys med besök från mamma, och ja, Ikea är underbart =)

Emmas träningsblogg

16 Sep 2013 20:14

Emma: Jaa, jobbigt över att stressa över bloggen, men samtidigt vill jag ALDRIG sluta blogga. Så det kanske är värt lite stress ändå?

Okej! Kanske ska testa det då, om jag någon gång får för mig att äta torsk ;)

Det går ju lite i perioder! Ibland kan det vara jätteroligt med gruppträning, medan man andra perioder inte alls är sugen på det. Jag glömmer snabbt bort att det finns gruppass att gå på! Det har blivit så självklart att hänga på gymmet, haha :P Och eftersom jag cyklar någon timme om dagen utomhus känner jag inte riktigt behov av spinning och det är det gruppasset jag oftast går på :P

Så är det nog! Det känns lite läskigt nu när jag inte riktigt känner klasskompisarna, men jag börjar lära känna dem mer och mer, så snart kommer jag nog våga diskutera ;)

Kram!

Emmas träningsblogg

16 Sep 2013 20:15

Mari: Knepigt!

Jaa, supermysigt!

Kommentera

Publiceras ej